Nu har jag träffat min Stjärna!

Oyes! Jag sprang iväg i ca en timma och träffa Sanna som har kommit tillbaka till Svergie, welcome back to the cold Sweden! Fast hon åker ju igen den 20 :( Då ska hon åka skidor med sin far och Sanne och alla! Mysigt. Jag åkte ju skidor tidigare på året, mycket roligt. Även fast jag inte direkt kunde åka så var det kul! Lite jobbigt att du åker igen om två veckor :( Fy på dig! Tur att du är hemma till nyår iallafall!
Och vet ni vad hon hade köpt till mig? Hon hade köpt ett jätte gulligt rosa armband så vi har likadant, sen köpte hon och Rebecca en navelpercing till mig! Jätte söt! Ett hjärta som glittrar och som hänger lite :) Hur fint som helst! Har inte satt in den ännu men ska göra det senare :) Hehe!

Har inte alls någonting att skriva just nu, ska väl snart hopp i sängen. Har sov morgon imorgon till 9.50 eftersom att vi inte har någon idrott och då skippar vi klassrådet också, sen har jag musikprov. Och dom som redan har gjort musikprovet börjar typ halv evla eller något. FETT SKÖNT! Ska även göra ett musikprov muntligt.. Hmm.. Får se hur det går! Kan ju absolut ingenting. Men får skumma igenom pappret imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0