Jag har en duktig dag idag!

Yes i have! I skolan så gick det bra, "redovisade" min oklara bild på bildlektionen idag men det gick bra! Gjorde klart den på elevensval men kommer antagligen bara få ett G eftersom jag inte ens la ner tid på det, har inte heller riktigt tålamodet för att sitta och skissa och hålla på!
På idrotten så körde vi något boll spel som uppvärming, hade jätte roligt! Och jag som inte ens brukar vara med på idrotten för att jag är så otroligt lat? Men iallafall, efter uppvärmingen så hade vi biptestet. Det är så grymt kul! Förstår inte hur jag kan tycka det är så kul att springa från vägg till vägg och behöva öka takten hela tiden typ? Skit kul! Jag sprang med Angel, Tobbe och Clesi, peppa henne en hel del eftersom hon tänkte hoppa av redan vid nivå 3! Haha inte en chans att hon fick göra det, men hon hoppa av vid nivå 5 och det var ruskigt bra gjort! Jag hoppa av vid nivå 6,1 också riktigt bra gjort av mig eftersom att jag inte tränar eller någonting! Så jag är stolt.

Nu när jag kommit hem och jag också pluggat lite på SO, har nämligen prov imorgon. Men nu har jag gjort det! Jocke checka av så att jag kunde det mesta, och ska gå igenom det en gång till innan jag kryper till sängs sen.
Nu ska jag försöka fixa med min design! Har faktiskt kommit igång lite grann, hehe! Vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0