Fjärde advent

Fjärde advent, vilket betyder att det är julafton på torsdag. Jag är klar med alla julklappar så det behöver inte jag tänka på längre, så det är skönt!

Igår så tittade jag ju på film med min syster och hennes kompis, kanon mysigt tills jag börja må illa? Jag åt väldigt dåligt igår men det tänkte jag inte på då så jag gick och la mig i ett varmt och skönt bad och tänkte att det kanske skulle gå över. Men icke. Jag låg i badet kanske i tio minuter, sen kunde jag inte ligga stilla längre. Så jag steg upp ur badet och allt bara snurra till och jag trodde helt ärligt att jag skulle svimma. Det var en riktig obehaglig känsla! Men jag tog alla mina kläder och gick in i rummet och jag spydde? Det var inte alls mycket som kom upp men ändå, att spy är det värsta jag vet! Men allt sluta bra, jag åt två mackor och några glas multivitamin och sen gick jag och la mig och nu mår jag mycket bättre. Sitter och äter frukost och funderar på vad jag ska göra idag, det snöar ju en hel del.. Tycker helt ärlig att det är nog med snö nu! Man blir bara blöt om fötterna och fryser. Jag längtar till sommaren då det är oerhört varmt och man bara kan gå i en tunn tröja på kvällarna, jösses vad jag längtar!

Men nu ska jag äta upp min frukost och sedan ta reda på vad jag ska hitt på idag, jag ska iallafall städa! Vi hörs senare under dagen antar jag. Adjöken!

Jag i min super röda jacka som verkligen inte går att missa ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla söt :D

2009-12-22 @ 20:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0