Tuffa dagar

Minns nästan inte ens hur jag ska börja inlägget. Det var allt för länge sedan jag tog mig tid och skrev lite! Nu kände jag att jag kunde skriva ett litet inlägg eftersom att jag redan sitter vid datorn. 

Idag åkte jag, Sanna och Ronja till farsta och kolla runt lite. Träffa Sanne, Sofie och Lydia en snabbis men sen drog Sanna och jag hem. Jag som vanligt somna i soffan, att jag alltid ska lyckas somna så fort jag lägger mig! Jag vakna iallafall någon timma senare av att Sanna ringer och väcker mig och säger att det är dags att gå upp, haha! Men jag fick slita mig upp ur soffan, satte mig vid datorn en stund och det sluta med att Sanna och jag börja prata på facebook, haha.. 
Tillslut så fick jag slita mig från datorn också, byta om till lite bättre kläder. Har nämligen sprungit runt i mjukisar hela dagen, haha. Riktigt skönt! Men nu på kvällen blev det jeans, ett vitt linne och en gräddvit kofta. Toffsen mitt på huvudet som vanligt! 
Jag tog mig iallafall till Sanna, hjälpte henne att plugga lite sedan drog vi vidare till sköndal och mötte upp Robban, Mp, Danne, Clai och Cuse. Vi satt mest och snacka lite skit, berätta vad som hänt under sommaren. 
Tjugo över nio fick vi reda på att våran buss gick tjugotre över så det var bara att springa. Jag tror jag aldrig sprungit så fort i hela mitt liv! Av alla dom gångerna Sanna och jag har varit tvunga att springa till bussen så var nog den här gången den värsta.

Hade sån jävla tuff dag i skolan också. Vet inte riktigt vad som hände, blev så förbannad! Är så förbannat skoltrött också! Hur ska detta gå? Jag har tre år kvar och jag känner så här? Det är inte okej! Vet inte alls vad jag ska göra för att klara av dom här åren. Hoppas verkligen på en stor förändring i gymnasiet! Nytt folk är vad jag behöver, nya människor som får mig inspirerad på nytt! 
Fan vad arg jag blir när allt är så tufft!
 
Jag måste verkligen gå och lägga mig, ska upp halv sju imorgon.. Att gå upp tidigt är inte min starka sida! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0