Nattblogga

Godkväll alla nattugglor!

Haft en trevlig kväll? Jag har tagit det väldigt lugnt, glidit runt lite grann ute med Sanna. Mötte upp Sanne och samtidigt så mötte vi Daniel som vi mött varenda dag nu i tre dagar! Haha, jag förstår inte hur vi lyckas vara på samma ställa vid samma tidpunkt tre dagar i rad? Haha :)

Kom hem strax innan tolv, sen dess har jag väl suttit här och inte gjort någonting. Nu kollar vi på paradise hotell, haha! Men det är väl helt okej om man är rastlös!
Ska väl alldeles strax gå och lägga oss, vi har en lång dag framför oss imorgon. Vi ska nämligen vara barnvakt till Thea och Julia, så om det blir fint väder ska vi åka och bada! :) Lite kul så där!
Nu tänkte jag även sätta in en låt som Sanna och Albin har fått mig att älska, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0