Min Sanna är bäst!

Vet ni vad jag vakna av imorse? Jo att min lilla gulliga Sanna ringer mig, även fast vi är i samma hus så ringer hon mig och säger "Kom ut på baksidan!"
Och det första som kom upp i min tankar när hon ringde var att hon var på vägen till akuten för hon hade brutit benet när hon var ute med hunden eller något, haha! Att jag alltid ska tro det värsta..
Men så jag kliver upp ur sängen och går ut på baksidan, vet ni vad hon har gjort då? Hon hade gjort frukost till mig! Gissa om jag blev glad?! Haha :) Så nu har vi suttit ute på baksidan och snackat lite skit, jag berätta vad jag drömde och Sanna berätta att jag hade legat och kramats med henne i natt, haha! Helt omedvetet! Men vadå, jag drömde! Hahaha ;) Vad mer kan jag säga? Jag drömde om någon helt annan person!

Igår hade vi det mysigt iallafall, satt nere vid vattnet med *****och *****. Det blev en donken också, haha :) Inte en gång, utan två gånger! Någon var lite hungrig?! ;) Gissa vem? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0