Måste göra mig iordning!

Måste göra mig iordning nu sedan möta upp Sanna.

Det har gått jätte bra idag med att vara barnvakt till tjejerna. Vi åkte och bada, sen blev det att åka till farsta och äta. Mötte även mamma där, så vi stanna en stund och prata med henne. Sen fortsatte vi hem till Sanna, och när vi väl kom dit så uppetäckte vi att vi inte hade några nycklar, haha! Andra dagen i rad vi glömmer nycklar! Men vi ringde till Magnus och han skulle ändå hem så vi hoppa lite studsmatta och sen satte vi på vattenspridaren, haha jag måste erkänna att jag hade riktig kul även fast det inte var jag som sprang i vattenspridaren. Jag satt vid slangen och böjde den så att vattnet sluta rinna, och Thea och Julia fatta inte vad som hände så dom kollar på vattenspridare och då satte jag igång den igen så det bara spruta vatten! Hahaha :) Thea börja skratta som bara den!
Men nu måste jag göra mig iordning, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0