Bloggtorka

Hej min kära blogg! Sitter just nu med Sanna och äter lite hemma hos henne.
Har varit jätte dålig på att upptadera eftersom jag knappt suttit vid datorn någonting, men det är bara skönt att slippa burkarna ibland!
Dagens planer är iallafall att kanske träffa ***** och *****. Det beror helt på dom, men vi får se vad vi hittar på annars. Vi kanske drar och badar eller någonting skoj. Bada skulle vi iallafall göra igår men istället så kom ***** och ***** så vi var med dom istället. Men en mysigt kväll blev det iallafall.

Sanna kom hem igår också så blev hur glad som helst när jag såg henne hoppa ut ur bilen! Haha, min lilla skruttunge fick mig nästan att börja grina! Men nu ska jag kolla runt lite här på datorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0