8/4

Godkväll, sitter här och läser veckorevyn med Sanna om hur folk onanerar, haha. Det är ganska roligt att läsa, just nu läser hon om en tjej som "rider" sin kudde, hahahahaha! Det är så jäkla kul att läsa om sånt tycker jag, man får sig ju ett skratt då och då.

Men men, back to the verkligheten, haha. Ikväll har vi ju grillat, mitt hår stinker rök! Men det blev en lyckad kväll iaf :) Vi tjejer satt och grilla, sedan kom Pontus och gjorde oss sällskap. Han drog även med oss hem till honom, så det slutade med att vi satt hemma hos honom. Sen började vi röra oss mot hans vän istället eftersom att vi inte kunde vara kvar där för en del saker hände.
Men det var trevligt att vara där, tills precis innan vi skulle gå. Jösses vilket liv det blev, så vi gick lite tidigare än vad vi behövde.
Och just nu är jag grymt trött och det gör ont när jag andas.. inte okej. Så vi ska väl tänka på att gå och lägga sig, båda två ligger och gäspar nu, haha. Jag skriver mera imorgon :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0