6/4

Godkväll, det har inte alls blivit mycket bloggande idag. Men jag har inte haft tid, dagen började vid halv elva hemma hos Sanne. Jag sov ju hos henne igår, men vid halv elva så gick vi upp. Åt lite vindruvor och snacka lite skit, strax innan elva började jag gå hemåt för att göra mig iordning. Jag skulle ju träffa min kusin och Becci i gullmarsplan tjugo över ett, sagt och gjort. Vi drog oss in mot slussen för att sitta där och ta det lugnt och bara snacka lite, titta på folket osv. Fick träffa Bacon (Simon) som spydde ner min papperskog förr också. Great. Nej men det var trevligt, så det sluta med att när vi skulle till tunnelbanan så ringer han Becci och det visade sig att han också var i slussen så vi gick tillbaka och satt med Bacon och hans vän. Började röra oss hemåt runt 5 tiden, prata lite med Sanne om att vi skulle grilla men vi fick inte riktigt ihop folket eftersom att alla banga ur och så hade vi inte allt stuff. Så det sluta med att jag, Sanne och Sofie satt hemma hos Sanne och titta på CIS och åt lite gottis. Sen blev jag hur hungrig som helst så jag gick och tog mig några mackor, haha.
Lite senare så ringde Sanna mig och fråga om vi skulle ses, alltså jag, Sofie och Sanne, sen Sannas pojkvän och hans vänner. Så vi bestämde att vi skulle mötas i sköndal, men vi var inte alls där länge eftersom att Sofie skulle till bussen och jag skulle hem.
När jag kom hem så smsa jag och Malin lite grann (Min systra mi). Så jag gick in till henne och Dino och satt och åt lite chips med dom och Malin börja skratta för hon har en bild på någon Daja så hon ringer upp Sandra och det slutar med att dom sitter och skrattar i en kvart eller något, haha.
Och nu sitter jag här, redo för att hoppa ner i sängen! Hahaha :)
Ska titta runt lite här på datorn och sedan hoppa ner i bängen :) Skriver mera imorgon, puss!

Morgonens planer är att grilla och träffa kusinen, bara så att ni vet. Hahaha :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0