5/4

Godkväll! Kom nyss innanför dörren :) Har haft en trevlig kväll med Sanna och Albin, mycket bra och skratt. Kände att jag behövde det! 
Det var mycket mat och mycket trevligt. 
Nu när jag skulle hem var mamma så söt! Hon ville inte att jag skulle gå hem själv så hon mötte mig, och hon ringer mig när hon är vid tunnelbanan och jag var inte riktigt framme och så säger hon "Lina, vet du vad? Jag springer nu!" Haha, min mami är så söt :)

Morgonens planer är att åka till slussen med kusin och kanske Becci och sitta där och ta det lugnt om det är fint väder. 
Det blir inte alls ett långt inlägg nu, för jag ska alldeles strax hoppa in i sängen och sova. 
Jag skriver mera imorgonbitti :) PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0