5/4

Jag har fortfarande inte duschat! Ska nog ta mig i kragen och hoppa in i duschen och göra mig iordning och hitta på något. Här kan jag ju inte sitta hela dagen. Jag kanske åker hem till pappa och kör en liten suprise :) Haha, fast då måste jag ju ta med mig min egna mjölk och lite bröd och smör så jag kan äta när jag är där, haha. Inte smart att åka dit och sedan inte ha någonting att äta till lilla mig. 

Jag vill bara tacka alla grabbar och tjejer som får mig på bättre humör och som får mig att se framåt! Tack till alla pluttungar! 

Men nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen, ringa runt lite och se vad som händer här i staden, haha. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0