4/4

Nu har jag varit i farsta och köpt lite mjölk, yougurt och smör till mig. Så nu har vi baserna hemma iallafall. Jag har hunnit göra mig iordning för kvällen också, så nu är jag klar. Funderar bara på om jag ska ta väska med mig eller inte, men vi får se. Kör antagligen utan, bara att det blir lite fullt i mina fickor då, men vi får se hur jag gör :) Snart ska jag iallafall börja röra mig mot Sanna pyttipanna. Tänkte slå henne en pling innan så att hon vet att jag är påväg. 
Jag trodde inte att jag skulle hinna bli klar i tid eftersom det tar så lång tid att fixa mitt hår, sen ringer telefonen och jag får massvis med sms. Det är inte lätt när det är svårt. 
Men jag blev klar iallafall :) 
Jag tar nog med kameran och knäpper några kort och slänger in i bloggen imorgonbitti tror jag. 
Nu ska jag börja tänka på refrängen, skriver när jag kommer hem om det inte blir försent! 
By the way, gå ut! Det är hur skönt väder ute som helst :)
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0