4/4

Godmorgon.. Har ni sovit gott? Det har jag därimot gjort, bara att jag sov på höger sida. Alltså den sidan jag har ont på så nu har jag lite ont vid revbenen och det gör lite smått ont när jag andas, men det går nog över under dagen :) 

Vet ni vad? Jag har ju precis fått reda på att jag inte tål mjölk, och jag känner lite smått ångest på något sätt. Nu måste alla anpassa sig till mig, och det gillar jag inte. Som idag tex, jag ska på middag och jag är orolig över vad vi ska äta eftersom att det kanske blir något som jag inte tål och vad gör jag då? Trycker i mig det iallafall och sen får piss ont i magen? Eller ska jag säga 'tyvärr men jag kan inte äta det här, det innehåller mjölk.' Vad ska jag göra egentligen? Visst, Sanna som jag ska på middag hos vet ju om att jag inte tål mjölk men iallafall. Jag vill inte vara till för mycket med besvär.. 
Men men, nu tänkte jag gå och sätta på kaffe åt mig och mamma och hoppas på att allt går bra idag. 

Solen lyser ju så ska nog sätta mig ute på ballkongen med en kopp kaffe, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0