3/4

Godmorgon skönheter!
Jösses, det var ett bra tag sen jag skrev blogg på morgonen, men nu när jag ändå har sovmorgon så why not? :)
Igår blev det en lyckad kväll, var som sagt med Sanna. Sen åkte vi vidare till sköndal och träffa Sanne, Ronja, Martin, Simon och Danne. Men vi gjorde inte speciellt mycket, stod mest och snacka lite skit :)
Skulle egentligen ta 32an hem men den missa jag så det blev 52an ist, tjugo minuter hit och dit gör ju inget. När vi väl skulle till bussen så var Sanna tvungen att springa och hälsa på sin pöjk också, haha. Så det sluta med att jag satt på en bänk och prata med Grädde :)
Tillslut så kom vi till bussen och åkte hem, fast självklart var Sanna så törstig så hon råna mig på två kr och köpte en dricka, haha.
Men nu hinner jag verkligen inte skriva mera, jag måste ju hinna göra mig iordning också! Sitter ju bara i handduk, haha.
Skriver mera när jag kommer hem, eller ifall jag kommer hem efter skolan eller kväll för jag ska till mina kusiner och äta middag ikväll. Men vi får se hur det blir, vi märker ju det :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0