24/4

Hemma igen, och vi förlora med ett poäng.. Om vi bara hade satt det där lilla skit poänget så skulle vi vunnit! Jävla skit alltså! Dom vi spela mot var så otroligt jobbiga, dom störde en hela tiden men jag försökte verkligen koppla bort det dom sa om mig/oss men det gick inte så bra. Gash vad arg jag är.. Men nästa år ska vi vinna iallafall! Måste se framåt :)
Och jag har även funderat på om jag ska börja spela volleyboll, det är riktigt roligt. Eller kanske snacka ihop oss tjejer och starta ett eget lag.
Men nu har jag lite bråttom, pappa kommer och hämtar mig strax och jag måste duscha och skit, pusss!

Kommentarer
Postat av: zandra

okej på det viset heheh .. :D

2009-04-24 @ 21:34:19
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0