2/4

Jösses vilken härlig dag det har varit idag! Fast dagen började lite segt, hade så jäkla ont i ryggen. Samma sak med gårdagen, tårarna bara rann och rann för att det gjorde så jäkla ont. Gick en tablett av mami så att det skulle bli bättre och så att jag skulle kunna somna utan att det gjorde så jäkla ont. Jag höll först på att somna i soffan men sen pallade jag mig upp och la mig i sängen, orkade inte ens ta en dusch så det får bli att jag duschar ikväll istället :)

Nu sitter jag iallafall hemma hos Sanna, hon har suttit och lallat med min telefon så om ni får något skumt sms från mig så är det Sanna som skickar! Hahahaha, bara så ni vet.
Hon fick nyss ett dampanfall inne i badrummet och jag höll på att skita på mig för jag trodde hon hade tappat allt hår.. Jösses, kvinna! Du får inte skrämma mig sådär, haha :) Jag håller på att färga hennes hår och hon försöker få det blond och nu när jag kommer med mina magiska händer så fungerar ju allt, eller ja, det mesta. Hahaha.
Iallafall, hon skrek för att det hade blivit så blond som hon ville ha det, fast vi måste färga lite mer eftersom vi inte fick bort all utväxt. Men det ska nog gå bra den här gången :)
Nu ska jag slänga in en bild som jag har gjort, eller jag satt och trixa lite vid Sannas dator för hon lärde mig hur man skulle fixa bilder och skit, så ni ska få se fyra bilder på mig och Sanna, hahah. Inte dom finaste men ni ska få se iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0