23/4

Godmorgon!
Vet ni vad det värsta är när man har sovmorgon? Det är när man alltid ska ligga och dra sig för länge för att man tror att man har all tid i världen, haha. Jag körde på den idag, jag ställde klockan på kvart över sex eftersom att jag vet att jag vill ligga och dra mig en stund. Så jag snosade lite för länge och somnade om men tur att jag har min underbara mamma som väckte mig vid sju. Annars skulle jag nog vakna nu, haha! Nej men det är bra, men det dumma var att jag tänkte inte på att jag bara hade en timma på mig att göra mig iordning så jag var ju hur långsam som helst och nu hann jag bara föna håret och slänga upp det i en knut och snart måste jag börja röra på mig för att inte komma försent.

En annan sak som jag vill att ni ska veta är att jag ska spela dm i vollyboll på fredag! Det ska bli så jäkla kul alltså. Är hur taggad som helst. Och det roligaste är att vi ska åka till nynäs (mina gamla hemmatrakter;)) och spela mot någon skola där, jag har ingenaning vilken skola det är emot men det ska bli kul! Lite roligt om det var mot min gamla skola men det tror jag inte ;) Hahah..
Jösses vad tiden rusar iväg! Nu måste jag sätta på mig kläderna och börja gå, jag skriver mera senare under dagen. Hoppas ni får en toppen bra dag! Pusssss!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Tack...:) det hoppas jag med. jsyt nu sitter jag barnväkt åt min 2 åriga bror.. :D:D ikväll blir det no att clubba... hur ser din dag ut ? kram

2009-04-23 @ 12:14:05
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0