23/4

Hur trött får man vara egentligen..? Nu har jag iallafall städat och ringt praktiken, eller mamma gjorde det åt mig för jag var så jäkla nervös! Hahaha, jag vet att det inte är något att vara nervös över men jag blev bara det. Nu väntar vi bara på att han ska ringa till mig, mamma eller Jocke så får vi reda på lite mer saker.
Och jag skulle träffa W nu ikväll också men det värsta är att jag inte har någon ork alls! Men jag vill så gärna, men vill inte gå ut.. Jag vill bara duscha och krypa ner i sängen, låter inte det toppen mysigt?! Fast det skulle vara bättre om W var här (a) hehe.

Ja ni.. Vad mer kan jag skriva. Nej jag ska inte skriva mera, utan jag ska prata med Grädde :) Mohaha, det är min grabb det där. Puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: haha visst är det sjukt? :)

2009-04-23 @ 20:34:40
URL: http://jjenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0