23/4

Jag har varit så hungrig hela dagen, jag skojar inte! Jag har inte ätit något på hela dagen fören nu, och nu äter jag nudlar. Ni förstår inte hur gott det är. När man har gått omkring hungrig i skolan hela dagen och sen så är det äckligaste maten i skolan och jag tål inte såsen eller fisken och den fisken jag tål ser ju så äcklig ut så jag beslöt mig för att vara hungrig idag.

Dagens planer är allafall att ringa praktiken som jag inte har gjort än.. Jag är fan mästare på att skjuta upp saker och ting! Men idag måste jag ringa! Sen kanske jag ska träffa W efter jag har ätit :)
Sen imorgon är det DM som gäller! Är fortfarande hur taggad som helst och det ska bli så jäkla kul :) Önska mig lycka till! ;D
Nu ska jag iallafall äta upp mina nudlar, pusss!

Kommentarer
Postat av: zandra

jaa det är han . okej okej.. då får du ringa.. haha har du redan badat ute :O kram

2009-04-23 @ 19:50:12
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: Sanna och Ronja

Lycka till Lina ! :) <3

2009-04-23 @ 21:45:30
URL: http://sanroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0