22/4

Godmorgon, jag hann aldrig skriva ett inlägg imorse. Jag var så trött i hela kroppen plus att jag gav mig själv lite sovmorgon ;) Eller ja, i ca en halv timma låg jag kvar i sängen, sen tvingade jag mig upp. Men men, jag kom i tid iallafall. Nej nu ljög jag, jag kom 5 minuter försent, haha. Men det var Sanne som var så långsam plus att vi hade matte med Uffe och han kommer alltid så sent så då kom vi 5 över åtta. Inte värsta grejen :)

Idag är det en ny dag iallafall, ska hem till kusinerna och fira Charlina som fyller 16 år, grattis raring! :)
Så jag möter mamma tjugo över fyra i gullmarsplan så åker vi tillsammans hem till kusinerna, det blir middag där :)
Nu vet ni att jag lever iallafall och nu ska jag vara duktig och fortsätta att skriva på! Puss.

Kommentarer
Postat av: charlina

taaack! :)

2009-04-22 @ 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0