22/4

Jag tänkte skriva god morgon, haha.. Men det skulle bli lite fel ;)
Hej iallafall! Kom precis hem, har varit på middag hos kusinerna. Det blev god mat, även fast jag inte kunde äta så mycket av alla såser så var det gott.
Och jag är så himla trött, det är helt insane! Tur att vi får lite sovmorgon imorgon, en halvtimma är inte så mycket men iallafall. Det är så skönt! Slippa stressa, bara ta det lugnt :) Välja vad man ska ha på sig i lugn och ro, mohaha.
Ja ni.. vad ska man skriva egentligen. Det går bra i skolan, jag älskar min mamma.
Haha mamma skrämde livet ur mig nyss, hon kom inspringandes i rummet och ba: HAR DU NÅGON TVÄTT? FOOORT! Haha, jösses, höll på att dö där ;)
Men men, nu ska jag tala vidare med mina vänner och ladda ner lite musik på mp3n, puss!

Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Aa då :)



Skönt med sovmorgon :), skulle behöva det

2009-04-22 @ 21:29:42
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0