21/4

Jag har inte skrivit på hela dagen, jag vet. Men imorse hade jag inte tid, jag var så himla långsam eftersom att jag var så jäkla trött.
Och idag så slutade jag halv tre, fast satt i kvar i skolan för att jag skulle till W direkt efter plugget men han skulle iväg lite snabbt, fast det blev inte alls snabbt. Han smsa mig för några minuter sedan och sa att han snart var hemma, haha. Han inte är snabb inte, men riktigt söt :)
Men jag ska väl till han om en stund antar jag, tänkte ringa praktiken innan om jag hinner. Jag kan inte skjuta upp det längre! Vill bara få det gjort men jag är nervös för att ringa dit, haha. Men först ska jag ju ringa min halv farbror som jag ska jobba hos och sen ska jag ringa Putte som jag har känt sen jag var liten. Det är han jag ska praktisera med tror jag, så jag ska kolla lite tider och sånt stuff. Sen tänkte jag ta en sväng dit innan jag börjar praktisera där eftersom jag inte riktigt vet hur jag tar mig dit än, haha. Men jag får väl dra med mig mamma eller någon annan rolig :)

Varför är allt folk så tråkigt för? KOMMENTERA LITE! :) Det är så mycket roligare att ha blogg då! Jag älskar att klicka in på bloggen och se att jag har kommentarer som jag kan svara på, jag vill veta vilka det är som läser min blogg. Kommentera gullisar!

Nu ska jag iallafall få någon mat i magen sen ska jag väcka Jocke och fråga efter nr till Niklas, jag skriver mera ikväll. Ciao mi amigos!

Jag börjar sakna mina bagie, MALIN WETTERGREN! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0