20/4

Vad tycker ni om min nya header? Jag har gjort den alldeles själv! =) Haha, ni förstår inte hur stolt jag är. Fast jag är inte riktigt klar än, den är lite för stor tycker jag, så om någon där ute kan hjälpa mig att göra headern lite mindre och lite mer i mitten så skriv en rad eller två! Skulle verkligen vara tacksam över det =)

Mamma satt bredvid mig och bedömde den och hon tyckte iallafall att den var fin, vad tycker ni? Mamma verkade iallafall helt förälskad i den, haha. Det är min mamma det, jag älskar dig mami!

Jösses vad klockan går fort när man sitter vid datorn, då lever man verkligen i nuet. Man glömmer bort tiden helt och vips så är klockan tjugo i nio, haha.
Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen men innan ska jag äta något, är så grymt sugen på något. Puss!

Kommentarer
Postat av: tova

Sv: okej :), ninte direkt..



Headren blev snygg :)

2009-04-20 @ 21:16:49
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0