20/4

Ändrade planer, jag ska inte träffa W :( Kom på att jag måste ringa praktiken och kolla upp lite grejer. Ska kolla med mamma också när vi ska på mig diet skit. Jag har ju precis fått reda på att jag är laktosintollerant så att vi ska på någon diet sak och prata lite.
Så dagens planer är att ringa praktiken och städa. Mitt rum ser ut som ett kaos -.- inte okej.
Sen är jag ju så dum att jag glömmer mina engelska böcker och jag ska kunna över 100 verb tills måndag nästa vecka, men jag kan ju en del så det är bara att repetera så det ska nog gå bra :)

I skolan gick det bra också, kom igång med en del som dom andra redan har börjat med och jag ligger inte så mycket efter faktiskt. På bilden började jag med någon ståltrådgubbe, haha.
Och på svenskan började vi med någon deckare, jag skrev om drog/drickar missbruk. Jag vet inte varför men jag tycker det är väldigt intressant att få höra folk som har varit med om sådant. Inte för att jag tycker det är bra att supa sig full varje dag och ta droger och skit, jag tycker bara det är intressant att höra på hur det är.
Men men, nu ska jag ta tag i grejerna här hemma, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0