5 September / Fredag

Hej bloggen !
Jag sitter här med min blåbärssoppa som jag alltid äter till frukost nu för tiden. Brukar ta ett glas på morgonen och ibland ett när jag kommer hem.
Any way, idag är de ju fredag och jag vet inte när jag börjar men jag ska börja röra mig tjugo i nio iaf. Jag är trött men glad. Jag ska ju träffa T idag :). Sover nog hos han hela helgen, fast mamma ville att jag skulle komma hem på lördag och äta för hon sa att vi skulle äta kräftor så man får väl göra ett undantag. Kanske tar med mig T :). Ni kanske märker att jag har svårt att slita mig från honom. De är kärlek, min vänner ;) Haha.
Vet ni vad ? Jag vet inte ens när jag slutar idag. Jag har ingeaning vad som händer idag förutom att jag vet att jag ska till Medborborgarplatsen och möta Thomas och Jeanette och henne vän, eller jag tror att de blir så iaf.
Har inte så mycket mer att skriva faktist, kanske inte blir så mycket skriva i helgen eftersom jag ska vara hos T, men jag kanske tar mig en liten stund framför datan där och skriver lite :).
Men nu funderar jag på ifall jag ska byta om, känner mig så tråkigt klädd idag !
Ciao ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0