28 September / Hemma igen.

Hejsan igen efter en härlig helg! Jag har inte skrivit någonting denna helg och de brukar jag ju inte göra på helger heller, haha. Vet inte varför, eller jo .. Jag är upptagen. Jag är ju med mitt hjärta. Och i helgen hade vi de trevligt :). Kom till T i fredags, Thomas presenterade mig för alla och han ville att alla skulle kramas med mig, haha. Men så vi hade ett litet kramkalas :). Men när jag hade hälsat på alla så pratade jag mest med Andrea, Peppe och Thomas. Thomas och jag kom hem runt elva. Då tvättade jag bort sminket och sen gick vi och la oss direkt. Jag har inte en blekaste aning när vi vaknade morgonen därpå. Men de var antagligen runt 10-11 som vanligt. Vi kom iväg till Stenhamra runt ett eller nåt. Sen var vi där hela kvällen, vi käka på pizzan sen åkte vi hem till Peppe. Men Thomas och Peppe ville ut så dom åkte och Andrea och jag satt och hade lite tjejsnack :). 
Sen inatt runt tre så vaknar jag av att Thomas håller på att gå upp och ner i sängen och stänger och öppnar dörren hela tiden så jag frågar vad i hela friden han håller, de kliva i hans hals stackarn så han kunde inte sova. Så jag va vaken en stund med han men de var inte en lång stund för jag somna om! Hahaha. Va elak jag är. Men va ska jag göra? Jag va trött ;).
Men iaf, idag träffade jag Charlina och vi tog en fika och bara tog de lugnt :) Hon köpte ett par skor och jag gick runt och kolla på skor. Men jag köpte ju ett par skor för inte så länge sen med min farmor, men jag tyckte dom såg jätte stora ut men jag prova dom idag och idag satt dom helt okej, haha. Skum jag är, jag vet.
Alltså vet ni vad? - De låter som om någon går runt i lägenheten! Jag håller på att bajsa på mig här! Och jag vågar inte gå ut och kolla, har redan stuckit ut huvudet ur rummet och kollar fast såg ingeting. Men äsch, de är väl bara jag som inbillar mig. ÅÅÅH NU LÅTER DE IGEN!!!!
Men nu ska jag ta nåt och kolla runt ifall nån är här, ifall jag vågar! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: bra med mig tack :D sj?

2008-09-28 @ 19:08:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: charlina

sv: haha ja vet ! :D <3

2008-09-28 @ 19:48:13
URL: http://charlinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0