23 September / -

Inte mycket bloggande för mig idag minsann. Har inte haft tid helt enkelt. Men trevligt har jag haft de :). Dagen började med att klockan ringde kvart över 6 men jag orkade inte kliva upp så jag låg kvar en stund till, sen vid halv sju kom jag äntligen upp så jag började fixa och dona. Kom iväg strax innan halv och mötte upp Sanne hemma hos henne. Sen hade vi hemkunskap och aouf va gott de var med mat ska jag tala om för er! Vi gjorde potatissoppa med en sån där lång lök? Minns inte vad de heter men iaf. Och till efterrätt gjorde vi äppelpaj fast Bella och jag tycker inte om de så vi tog bort alla äpplen, eller ja, Bella åt upp dom :). För varma äpplen är ingen favorit för nån av oss så varför inte äta upp dom medans som är kalla? ;) Hahaha. Men flöt dagen bara på och på no hade Will och jag kul ;). Han satt med en limpistol så jag tog den och ba; UPP MED HÄNDERNA! ;) Hahaha, löjlig jag kan vara ibland jag vet :). Men kul hade vi, och Elin skratta ju bara. Siktade den mot henne och försökte få ut lim ur pikadolen så tryckte jag ju och tänk om de skulle skvätta upp i hennes öga ;) Mohaha.

Och juste, Thomas var ju som sagt ledig idag så han kom till min skola och hämtade mina nyklar så han kunde komma in och så han slapp sitta i min skola hela dagen och tråka. Sen när jag sluta så kom han och mötte upp mig och vi åkte till farsta och hittade ett par jeans till både han och mig :). Fast jag ska köpa mina jeans på torsdag, jag hittade även en kofta som var stickad. Väldigt snygg måste jag säga! Blev helt förälskad i den. Fast ska prova den innan jag gör ett köp.
Imorgon ska jag på teater med skolan. Men tyvärr så slutar jag inte efter den utan jag har EN lektion efter och de är väl lite onödigt? De är en språklektion och våran språklärare bryr sig ju inte spec mycket om vad vi sysslar med. 
Haha berättade jag förut att hon började skrika på mig för att jag var för tidig? Alla satt i klassrummet och de var 5 minuter kvar tills vi började så jag lämnade mina böcker och sen skulle jag gå ut igen och hon ba; HALLÅ DÄR! DU ÄR 10 MINUTER FÖRSENAD OCH DU VÄNDER OCH GÅR IGEN?!
Jag ba ; ööööh ? Vi börjar hel så jag är fem minuter för tidigt.
Hon - Nej!!!! Du är försenad tio minuter!!!!
Jag vänder mig om och kolla på alla och säger: Är jag försenad? 
Alla bara suckar och säger nej och jag vänder mig tillbaka till henne och ba; Nej jag är för tidigt så vad skriker du om?
Hon ba: Jaja, vi får se på schemat om du är för tidig om du säger!!
Och hon skriker verkligen också! Sen kolla hon på schemat och ba : .... Du är för tidig.
Jag ba: HAHAHAH JÖÖÖÖSTE :). 
Galen tant måste jag säga. Tur att hon inte är min riktiga lärare :). Gunnar fore life ;). Haha, Gunnar är min riktiga språklärare men han är tydligen sjuk så vi måste ha denna satmara ;).
Men nu ska jag läsa lite bloggar, puss!

Kommentarer
Postat av: melissa

sv; jadå :)

2008-09-23 @ 18:29:10
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: ROXY

ja precis. det är ju ej så energigivande direkt :P

måste nog äta nått nu igen, hungrig till tusen :/

vad skall du pyssla med ikväll då? (:

2008-09-23 @ 18:34:38
URL: http://.legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0