22 September/ Kvällsmys

Godkväll allesammans. Ikväll har jag haft de myspys. De började med att jag somnade i soffan och kunde inte komma upp för att de var så skönt att ligga där och bara lata sig, haha. Men sen ringde Malin och sa att hon skulle komma så då var de bara för mig att resa på mig och vakna till liv. Och nu har jag både hunnit duscha och färgat Malins hår och druckit upp min blåbärssoppa och nu sitter jag här och pratar med älsklingen. Vi ska åka till farsta och kolla på jeans till både han och mig :) Så de ska bli lite mysigt. 
Tror att jag ska göra mig en kopp te och mysa ner mig i sängen. Måste kolla hur Malins hår blev också, jag är ju frisören i familjen, haha. Förut va de Sandra som alltid färga hår och sånt, men nu är de jag som står för färgningen minsann :).

Imorgon är de tisdag och jag har hemkunskap på morgonen och gud så gott! Vi skulle göra nån soppa sa Teo och den skulle tydligen vara god så jag kör hårt! Bella och jag är ju ett duktigt team på att laga mat :). Förra gången gjorde vi nåt bröd och de blev riktigt bra faktist.

HAHAHA! Jag måste bara berätta en sak, på bilden så sitter Teo och jag och pratar om allt möjligt så tar han ett sudd och ba:
Teo - Lina! Ser du suddet?! :D *Teo snoppar suddet på sidan av näsan så de ska se ut att han stoppar upp den i nästan*
Jag - Öhm .. Nej jag ser suddet lite .... dääääär. *Pekar*
Teo -  Oj hehe .. Nu då?
Jag - ÅÅÅÅÅÅH! DE SER UT SOM DU HAR SUDD I NÄSAN!
Jag smsar Thomas och säger: Teo stoppar sudd i snoken -.- ...
Thomas smsar tillbaka - Sexigt. Haffa han då? ;)
Jag svarar - Nej jag tänder inte på killar som stoppar upp sudd i nästan .. 
Teo ser smset och ba; VA?! VADÅ?! JAG STOPPAR INTE SUDD I NÄSTAN JAG SKOJA BARA! ;)
Haha riktigt kul jag och Teo kan ha ibland alltså ;)
Nej nu ska jag läsa lite andra bloggar och sedan hoppa i bängen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha=)

2008-09-23 @ 08:58:14
URL: http://playmygame.blogg.se/
Postat av: ina

hej, lite avis på dig att du bara kunde somna så där. själv har åkt runt i sängen hela natten. tittade en deckare igår och så är man inte kry och hostar, hehe! men dagen är fin så det är bättre nu:)kram

2008-09-23 @ 11:31:27
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: ROXY

mackor sitter inte helt fel det heller :P

jag har moffat i mig nudlar och risnudlar nu i 2 veckors streck. haha

2008-09-23 @ 13:19:43
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: melissa

svar; tack så jättemycket! du är alltid välkommen tillbaka i min blogg.

2008-09-23 @ 18:10:00
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: ROXY

ja, jag med, fruktansvärt gott.

sitter och äter det nu igen ;D imorgon blir det riktig mat, känner att kroppen inte riktigt orkar med längre. ingen ork :<

2008-09-23 @ 18:14:58
URL: http://.legoliv.blogg.se/
Postat av: amuli

hej jag heter amuli o jag tycker att din röst fint men inte bara fint men jättfint .



men jag önskar att du svara mig på mill ?



vi ses

2008-09-26 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0