2 September / Godmorgon !

God morgon allesammans !
De blev inget skrivande igår faktist, men jag hade ingen lust faktist. De här hänt så mig mycket sistånde som jag helst inte vill gå in på. Men iaf, idag är de tisdag och jag har idrott ! De hade jag nästan glömt ! Men allt är nerpackat iallafall.
Och fy vilket väder de är idag, de bara regnar och regnar. Och de är inte lite heller, här pratar vi stora mängder regn ! Men de är väl bara att ta med sig paraply och sånt. Extra strumpos låter som en bra ide tycker jag.
Oj vad tiden rusar iväg och jag är inte ens klar ! Men jag hinner nog.
Idag vid sju tiden ska vi hem till Dino som fyller år :).
Så innan dess har jag ingeaning om vad jag ska göra, kanske plugga lite matte. Ligger ju lite efter så de är nog en bra ide de med. Fick ju beröm igår från Ove. Han har vetat att jag har haft enorma problem med matten men nu börjar de flyta på minsann. Känns hur skönt som helst faktist.
Men nu ska jag faktist gå och borsta tänderna och sedan göra mig klar ! Ciao.

Håll huvudet högt, Lina ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0