18 September / Godmorgon

Hola mi amigos!
Haft en trevlig morgon? Jag har väl haft en halvbra morgon, vakna medatt jag hade ont i halsen och va täpt i näsan så jag gjorde som jag alltid gör när jag är täpt i nästan, jag ställer mig upp och runt runt i cirklar i rummet eller så går jag en liten promenad i lägenheten, haha. De hjälper faktist.
Som ni kanske har märkt så blev de ingen skola för mig idag. Men imorgon ska de bli de minsann! Och jag måste få tag på Elle om imorgon. Ska nog ringa henne senare under dagen. För just nu har jag absolut ingen ord. Känner mig helt död.
Och nej jag har inte skrivit så mycket, de har bara blivit ett litet morgon inlägg men de händer inte så mycket under mina dagar här hemma. Jag vaknar, kliver upp, sätter på datan/tv, gör mig lite frukost, somnar om, väntar på bättre tider, äter middag och tittar lite mer på tv. Så fortsätter min dag om och om igen. Börjar bli ganska tröttsamt. Men imorgon ska jag ju till skolan och träffa Elle och alla :).
Jag längtar! Och näste helg ska jag träffa kusin :). Vi skulle åka in till stan och fika lite tror jag. Så de är lite små mysigt. Jag saknar henne! Saknar våra samtal.
Och jag saknar mig älskling! Har inte träffat han på en hel vecka för att jag är sjuk :(. Men jag ska till han på lördag :).
Han skulle iaf till skolan idag. Hörde ni att jag smittade honom? Haha, han blev mer förkyld än jag! Men han åker ju sin moppe överallt hela tiden utan halsduk så de är inte så konstigt. När jag själv åker så har jag alltid halsduk och vantar och snart blir de faktist mössa! Funderar på att köpa en stickade mössa :). Fans billigt på h&m såg jag i nån tidning i veckan :).
Men nu ska jag lägga mig i sängen och slå på tvn och kolla på barnkanalen eller nåt, haha. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0