17 September / Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Imorgon kör jag igång igen! Så idag blir de att ladda upp inför imorgon så jag orkar hela dagen. Vi slutar vid fyra då ju så måste ha ork. Fast sista lektionen har jag hemkunskap med Yodit så de ska bli roligt tycker jag :).
Ja ni .. Jag kanske ska ta och lägga mig i ett bad och fräsha upp mig lite grann. Tvätta håret osv. Känner mig faktist riktigt ofräsch. Och ont i huvudet har jag också. Kanske inte är sån bra ide att gå till skolan, kanske kör på fredag ist så jag är riktigt utvilad och laddad! Men de märker vi ju.
På fredag ska jag iaf träffa Elle så då måste jag ju till skolan! Spelar ingen roll hur dåligt jag mår jag måste träffa henne för de var en evighet sen och jag saknar henne!
Men nu ska jag tappa upp ett varm och skönt bad och försöka slappna av lite. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0