15 September / Hemma

Hejsan gott folk.
Inatt sov jag faktist ovanligt bra! Vakna inte en ända gång. & jag fick sova ut. Vaknade vid halv tio av att Jocke kom in och bad mig hämta tvätten vid halv tolv så nu har jag gjort de också. Stod nere i tvättis och lyssnade på musik och försökte sjunga med min förkylda röst men jag kom på mig själv att de lät förskräckligt så jag nynnade bara :).
Jag är så otroligt rastlös, jag har bara gått runt här och strosat runt. Mitt huvud sprängs snart också, ska ta en alvedon och sen kanske nåt att äta så de inte blir som förra gången jag blev sjuk. Jag svimmade nästan varje gång jag ställde mig upp och hade ingen kraft i armarna osv. De var hemskt.
Men jag har redan varit inne i köket och i kylskåpet så många gånger och jag hittar ingeting att äta. Jocke skulle nog handla idag tror jag. Så de är goodie. Men nåt måste jag få i mig innan Jocke kommer hem.

Snart ska Malin och jag ta en liten shoppingrunda också. Vi bestämde de igår eftersom hon får lön snart och barnbedraget kommer snart också. Fast jag får mitt barnbedrag den 25 också, vet inte varför men så är det.
Och den 25 ska jag till läkaren i farsta, & Malin följer med mig :).
De är på en torsdag så jag måste gå lite tidigare ifrån skolan men de gör ju inget ! ;). Vi kanske tar en liten runda i farsta och äter och kollar lite då. Skulle vara lite mysigt faktist. Måste hitta ett linne och en tjocktröja. Och ett par jeans skulle sitta fint men de är de inte panik med så de får vänta. Måste lägga undan lite pengar också eftersom vi kanske ska utomland nästa år så då måste jag spara pengar till de med.
Jag ska lägga in dagen outfit lite senare också. De blir två bilder faktist :). Och de var riktigt länge sen jag la in´dagens outfit! Nästan så att jag skäms ;). Haha neä men iaf.
Men nu ska jag ta mig en alvedon och något att äta, eller försöka äta iaf.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0