13 September / Sjuk ?

Hejsan allihoppa.
Sitter hemma hos pappa och ja jag skulle vara hos Thomas hela helgen men jag har blivit sjuk så jag bad pappa hämta mig i tc så Thomas slipper få feber och allt de där igen. Han har ju varit sjuk nyligen & samma med mig. Men jag har ju hostat fruktansvärt mycket dom senaste två veckorna och nu kom förkyldningn tillbaka och imorse hade jag feber. Nu har jag bara ont i huvudet och känner mig lite hängig. Men vi får hoppas att de blir bättre :).
Men iaf, idag ska jag bara ta de lugnt eftersom jag mår som jag mår. Ska äta gott och lite sånt. Sitta vid datan och bara vara. Inget annat :).
Har precis tagit en dusch så nu snorar jag faktist inte lika mycket. Känner mig hur fräsch som helst faktist. Ska få i mig en alvedon så mår jag prima.
Men nu vet ni iaf att jag är hemma och de blir nog mer blogg ikväll :).
Ciao!
Jag älskar dig Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0