12 September / Fredag!

Godmorgon allesamman!
Idag vaknade jag faktist med att ha ont i halsen. Jag vet inte varför jag fick de eftersom igår när vi va ute och sprang sprang jag faktist med halsduk. Så jag förstår ingeting. Men de går nog över så småningom :).
Vad har ni haft för er denna morgon ? - Själv vaknade jag vid sju och gick upp och tvättade håret och sen började jag göra mig iordning. Halsduken åker på idag med.
Any way, idag är de fredag som dom flesta vet ;). Vad ska ni göra ? Jag ska åka hem till T och vara med honom hela helgen som vanligt.  Men de är skönt att träffa han eftersom vi inte träffas så mycket på veckodagarna längre, han har ju skola och jag har också de. Massa läxor och prov och sånt skit. Så vi får passa på på helgerna :).
Men nu ska jag inte skriva mera, vi hörs på söndag eller senare under helgen. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0