10 September / Skolfoto & Hökarängsloppet

Helö, sitter och dunkar lite musik och tänkte att jag kunde skriva lite blogg och berätta om hur dagen har varit eftersom de inte blev mycket blogg igår. Men de är så att jag inte orkar flytta internet till min dator från Jockes dator hela tiden så jag låter bli att sitta vid datan helt enkelt. Men idag kände jag att jag ville skriva blogg :).
Min dag har varit ganska lugn, hade skolfoto de har varit mycket snack om att jorden ska gå under idag. Själv hörde jag de på tv imorse och börja småskratta. Har pratat med mina lärare om de idag också och alla börjar nog le inombords. De är ju ganska löjligt att dom säger att jorden ska gå under. De va nån som sa att dom hade byggt en maskin så om man la till nåt i den maskinen så skulle den öppna en stort svart hål som jorden skulle sugas in i, haha ? Jag menar, vem skulle göra nåt sånt ? Så att jorden skulle gå under ? Jo men okej ! Haha, detta är för roligt.

Imorgon är de hökarängsloppet och jag ska springa de. Annars blir de inga bra betyg i idrott så de är lika gärna bara köra. Vi börjar springa kvart i ett sen efter får man sluta. Så då blir de hem och duscha och göra sig iordning :).
Men nu ska jag inte skriva mera, ska nog ta nåt att äta. Kanske skriver mera ikväll, puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0