5 Oktober / -

Hejsan bloggen. Har inte kunnat skriva blogg idag eftersom jag inte har haft internet. Mamma och Jocke hade med sig de till landet och jag har ju varit hos Thomas hela helgen så de har ju inte gjort mig någonting. Men så idag när jag kom hem så ville jag skriva lite blogg och sedan kom jag på att dom hade internet så de var bara att lägga sig i soffan och slå på tvn. För en stund sen satt jag och kolla på något modellprogram. Och sen blev de som vanligt nicolodion (stavning?). Haha, jag älskar barnprogram alltså! Svampbob och allt roligt som finns ;). Fast de är bäst hemma hos Thomas, för han har aaaaalla barnkanaler typ ;).

Läste mitt inlägg som jag skrev inatt också, haha bra skrivet! Förstod knappt vad jag själv skrev, men jag var trött och hade ont i varenda kroppsdel och T data vill aldrig som jag vill så jag skrev bara på ;).
Neä men igår hade jag roligt iaf :).
Hur har eran helg varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0