12 Oktober / -

Klockan är snart två! Tiden har bara rusat iväg ikväll. Har suttit och pratat med Alexandra och pappa en del och vill bara säga tack för att ni lyssnar på mig och hjälper mig med en del :).
Men iaf, de har min dag sätt ut såhär:
Dagen började vid att jag vaknade vid tolv, jag gick upp på toaletten och sedan satte jag mig vid bordet med Jenny men sen sa jag bara: Nej du Jenny .. jag är inte riktigt vaken än så jag går och lägger mig igen, godnatt! Så gick jag och la mig, kom upp igen vid två tiden, då åt kusin och jag macka med kyckling, de var riktigt gott! :) Sen vid tre tiden så kom jag in i duschen och började göra mig iordning, var klar ganska snabbt eftersom jag sminkade mig bara. Sen blev de film :). Den va riktigt bra faktiskt, fast inte riktigit i min smak. Men de var bra i vilket fall! :)
Sedan fortsatte dagen med att vi skulle äta hembakt pizza. Charlina och jag dela på en och jag blev riiiktigt mätt! Haha, och så mitt i maten så började vi prata om muskler osv. Så vi bestämde att Charlina och jag skulle utmana varandra i en brottningsmatch, men den matchen får vänta tycker jag, haha.
Efter maten gick jag och packa ihop mina saker och sen begav jag mig till bussen, haha!
Kom hem, sen gick jag ut igen och träffa Eric en stund. Vi satt ute och prata om allt och inget. Sen nu .. nu sitter jag här, eller jag halv sitter i soffan och funderar på att gå och lägga mig fast jag inte alls har nån lust med de så kanske de är en bra ide? De är ju en dag imorgon också :).
Men jag ska börja tänka på att göra mig iordning för sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0