9/11

Godkväll, har inte skrivit på några dagar nu men jag har inte haft ork eller lust. Just nu sitter Hanin och jag ensamma hemma hos pappa och chillar, Malin kommer väl hem om några timmar :). Pappa är i uppsala med Thea så vi tar hans säng inatt så de ska bli skönt. Imorgon kanske jag ska träffa Fredrik och kanske Wille, vi får se :). Jag ska iaf vara med Hanin.
Idag har vi ätit köttbullar utan ketchup, bara med senap, haha! Vi hade ingen ketchup hemma så de var inte lika gott (a).
De har varit en riktigt händelserik dag idag, bråkat och haft roligt och jag vet inte vad :). Lite halva tårar kanske, Hanins maskara på min tröja, haha sötnos! Får tvätta lite någon dag i veckan :)
Men nu ska jag prata lite med Wille och om en stund ringa Snixten, de får jag inte glömma! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0