6/11

Godmorgon godmorgon! Sovit gott? Själv sov jag som en gud! Jag vaknade ganska pigg, även fast jag inte ville kliva upp ur min varma och sköna säng. Och sen när jag väl kom upp så var de iskallt inne i mitt rum och fönstret var pyttelite öppet och ändå så kallt! Hm .. Får väl börja sova med helt stängt fönster och vrida upp värmen på elementet. Jag hatar att frysa! Och jag gör ju de större delen av dagen. Så helt ärligt suger de! Och nu är de ju typ vinter och de gör ju inte saken bättre, haha! Så ni kanske förstår att jag fryser nu? Jajemen, om händer och fötter, armar och ben. Skit samma, jag får väl springa runt lite så jag blir varm! :)
Idag är de torsdag, en jobbig dag till sen är de fredag! Hur härligt låter inte de? Fredag, lyssna på ordet ;). Haha!
Imorgon kanske jag ska träffa Fredrik en stund innan jag träffa min pärla Hanin. Vet ni vad? Jag är så glad att jag har Hanin! Hon är min sockerpulla i nöd och lust. Hon får mig alltid på bra humör och allt! Man vill bara krama henne hela tiden! Hoppas du läser de här sunshine! I LOVE YOU, STJÄRTHÅR! 
Klockan börjar ticka .. måste börja röra på mig strax. Skriver kanske mer hemma hos pappa när jag kommer hem till honom. Puss!
Dagens outfit:
Bagie jeans. 
Ett långt linne.
En vit långärmad
En vit halsduk.

Kommentarer
Postat av: your sunshine ;D

KLART JAG LÄSER PULLAN, I LOVE YOU SASO (h)

2008-11-06 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0