6/11

Hejsan hejsan. Sitter här i skolan och ska egentligen skriva en berättelse om jag vet inte vad. Hon sa att dom som var klara med att skriva skulle skriva fritt. Men jag kommer inte på nåt att skriva så jag skriver här ist. Min dag hittills har varit helt okej. Pratat lite med Daniel och alla underbara. Ätit lite grann med Teo, Lydia och några till. De blev fisk och potatis, inte alls gott om du frågar mig. Men jag åt. Har ändå bara en lektion kvar sen har jag hemkunskap med Yodit så ja .. jag behöver inte vara hungrig länge till. Sen efter skolan blir de att åka hem till pappa och plugga och äta middag där med honom. Igår när jag var där åkte han till Alexandra så jag sket i att sova där plus att jag inte hade nån laddare med mig och jag orkade inte åka hem och sen bara vända bara för att ladda telefonen så pappa skjusade hem mig.
Men nu ska jag läsa runt i andras bloggar, ciao!

Kommentarer
Postat av: elina

tack:D

2008-11-06 @ 14:21:59
URL: http://astorytoread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0