5/11

Godmorgon godmorgon. Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera i bloggen dom två senaste veckorna, jag vet inte riktigt varför men så har de blivit. De är ganska mycket i skolan just nu också så jag försöker koncentrera mig på de. Och just nu så går de rätt bra faktiskt. Jag gör framsteg, och de gör så att jag mår mycket bättre. Eftersom att man slipper den där klumpen i magen. Men nu känner jag att jag är med i matchen igen! 
Any way, de blir inte ett spec långt inlägg just nu eftersom jag ska alldeles strax börja röra mig mot plugget och köra på. Dagens planer är att åka hem till pappa och plugga ist för hem till Fredrik, haha. Ska hämta en tröja hos pappa också så då kan jag lika gärna passa på att plugga. Men de ska nog inte bli några problem. 
Men nu ska jag iaf börja tänka på refrängen och börja gå. Kanske skriver mera ikväll, ha en trevlig dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0