5/11

Tjenis penis! 
Som ni märker är de en del förändring här i bloggen, jag och syster satt och höll på med min blogg ett tag och den blev ju hur fin som helst tycker jag fast vi är inte riktigt klara än. Men vi får väl sätta oss nån dag och köra på igen. 
Idag var jag ju hemma hos pappa och tanken var att jag skulle dit för att hämta min stickade tröja men så glömmer jag den! Kommer på att de var den jag skulle ha med mig när vi sitter i bilen och är nästan hemma. Men nu så ska jag dit imorgon igen och vi har bestämt att vi ska äta middag ihop och bara ha de mysigt. Idag satt jag ju i soffan med datan i knät och pluggade lite med Hanin i telefonen. Hon pluggade fysik och jag so. Jag har ju so prov imorgon men de ska nog gå bra, de är ju lätt! 
De blev ju inget långt inlägg nu. Men just, vad har ni för planer inför helgen? Själv ska jag vara med min bästa vän Hanin! På fredag ska vi bara ha en liten tjej kväll, stå och dansa loss ni vet ;). Haha, sånt som vi är bra på. Och på lördag blir de stan, ut och spana lite :). Söndag blir väl som en vanlig söndag, mjukisar, ruffsig i håret, inget smink och bara helt naturell. Kanske en promenad på morgonkvisen? Vi får se hur de blir. Men nu ska jag iaf bli förhörd på so sen blir de duschen och sedan bängen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0