3/11

Godmorgon allesammans. Väldigt dålig uppdatering jag vet men de har ju varit lov och jag har varit upptagen hela lovet ska jag tala om för er. Jag har haft de hur mysigt som helst hela lovet - har varit med Hanin, Micke och Fredrik i stort sätt varje dag. Eller jag har iaf varit med Fredrik varje dag typ, haha :). Men vi har väl haft de mysigt tycker jag. Med vårat lite halvt förhållande, haha. Neä men vi får se vart de leder :). 
Men man kan väl säga att jag är kär. 
Och juste, i oktober skrev jag ju att Thomas och jag skulle försöka på nytt och de funkade tyvärr inte men då träffade jag Fredrik och så blev jag lite intresserad. Mohaha. Ska träffa han idag också, han kommer till mig så vi får se vad vi hittar på. Ifall jag har plugg får han väl hjälpa mig ;). Satt och plugga hos han i veckan, men de slutade med att jag låg och tittade på lejonkungen och busade med Emelie (nån liten unge som vad där). Haha, hon var så söt! Inte alls blyg och de kändes ju toppen bra eftersom jag älskar barn så jag busade bara på. Men sen skulle jag och Fredrik åka och möta Hanin och de slutade med att alla satt hemma hos mig, och när jag säger alla menar jag: Hanin, jag, Micke, Fredrik och Simon. Vi satt och tittade på en film som var på tv, väldigt bra fast jag höll ju på att dö för den var så läskig, tss. Alla kom väl ifrån mig runt ett tiden. Dagen därpå berättade Fredrik för mig att han blev väckt av Emelie och de första hon gjorde var att fråga efter mig, haha. En riktig sötunge de där! 

Vad har ni haft för er på lovet? Kanske rest någonstans? Min resa har varit mellan Tyresö och Farsta strand, och typ allt där imellan. Juste, jag träffade kusin en dag också. Vi plockade kottar, haha kan slänga in en kott-bild på mig där jag sitter och ser söt ut. Mamma tyckte iaf att bilden var fin så hon skrev ut den så nu ska hon ha den på jobbet och visa upp sin dotter som skogsmulle. WOHO, haha bra första intryck. Catrins barn gillar skog - *noooooot* Hahahaha!
Men äsch, snart ska jag börja röra på mig, ska smsa och väcka Fredrik också, hihi känner för att vara lite elak *fniss*



Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 17:05:22
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0