28/11

Godmorgon sötkorvar! Har ni sovit gott? De har jag gjort. Vaknade halv sju imorse av att mamma kom in och sa att klockan var halv sju fast jag skulle upp vid sju, men jag hade vaknat innan också av att jag hade så jäkla ont i halsen! Sen när jag kom upp kände jag mig helt död, ont i huvudet och halsen. Så de fick bli en alvedon, samma sak för mammsen. Kanske nåt virus som är på väg? Usch .. jag orkar inte bli sjuk igen! Förra året åkte jag på en influensa och låg hemma i tre veckor. Då hade jag feber och ingen röst. Gick ner i så mycket i vikt så de inte är sant! Och jag som behöver gå upp i vikt egentligen :O. 

Igår kväll hände de igen, vi var tvunga att ringa polisen. Nu har vi till och med ett privat nr till polisen ifall nåt skulle hända för att de tog sån tid innan dom kommer. Man får ju vänta runt 20 minuter! De tycker jag inte är bra någonstans, sen är dom så dumma och kommer med en polisbil ist för en civilbil. Smart grabbar! 
Men iaf, jag fick ont i magen precis som i förrgår när vi också ringde polisen. Jag orkar inte gå runt och oroa mig över att folk ska stå utanför porten med slagträ. Jag får ju bara mer ont i magen när jag tänker på de .. usch. Får sluta oroa mig så mycket även fast de är svårt så måste jag göra de. Annars mår jag bara dåligt. 
Mamma den stackarn blev ju jätte rädd. Hon ringde till varenda granne typ så att alla skulle ha koll, eller ja - hon ringde till Gudrun och Olle. Sen smsa jag med Emil och sen prata jag lite med Olle på andra sidan. Emil bara "Lina, polisen invarderar din port!" Och jag svarar "Jo jag vet, de var vi som ringde."
Men helt seriöst, ska man behöva ringa polisen varje kväll nu för tiden?! Fyfasen, skulle inte förvåna mig om vi behöver ringa polisen ikväll med. Vi kommer ju bli kända hos dom snart .. 
Men nu ska jag borsta tänderna och nörda mig lite till framför datan, behöver inte gå fören tio i nio. Skriver mera när jag kommer hem om jag orkar, puss!
NYHETER-16s06-polis_378444w.jpg

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vem har gjort din design?



Puss och kram <3<3<3

2008-11-30 @ 13:43:46
URL: http://cornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0