27/11

Godkväll, har blivit väldigt lite skrivande på senaste två dagarna, varför vet jag inte men jag har inte haft ork. Idag har jag bara legat i soffan hela dagen med Malin och kollat på sex and the city. Var i skolan två/tre lektioner. Ville bara få engelska provet gjort så jag slapp ha de hängade efter mig, nu har jag bara musik provet kvar och sen är jag klar. Eller iallafall med omproven, fast de var bara musik jag hade omprov i. Men de ska nog gå bra, tänkte försöka göra de nästa vecka på onsdag på omprovtiden. Så de gäller bara plugga gärnet dom sista veckorna, sen är de lov i två veckor. Dom två veckorna ska jag tillbringa med Hanin antar jag :). Min härliga ängel.

Imorgon är de fredag och jag tycker de är hur skönt som helst. Jag var ju hemma idag men imorgon blir de skola, vi har ju prov då så jag gör provet och försöker palla av hela dagen. Jag ska ju vara med min underbara Hanin hela helgen så de då är de klart att jag klarar av en liten skoldag ;). Och imorgon kommer en liten hemlighet som jag inte tänker berätta just nu, men gör de antagligen imorgon eller senare under helgen :). Jag tycker de är hur spännande som helst! Är alldeles uppspelt, men vi får hoppas att allt går bra! :)

Sedan inatt .. herregud vilken läskig natt ska jag tala om för er. Jag tänker inte dra upp de här i bloggen för de är för privat men kan bara säga att de var poliser i hela lägenheten. Usch .. Man vet aldrig när faran lurar runt hörnet. Hemskt, men allt gick bra. Eller bra kanske jag inte ska säga men alla mådde bra.
Men nu ska jag lyssna lite på musik och kanske spela Buzz med Malin och Dino. Satt och spela de med Jocke och Dino igår och jag vann ;). Haha, men andra omgången gick mindre bra. Skriver mera imorgon eller kanske ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0