25/11

Godkväll sötkorvar. Kom precis in, har haft snöbolls krig med Malin och Dino. Eller de var Dino och jag som hade mest krig, hamnade i snön mist 37 gånger! Haha, sprang som en galning för att inte bli mulad och jag lyckades faktiskt slippa :).

Hann inte skriva imorse pga att jag försov mig en timma, så de var bara att hoppa ur sängen, tvätta ansiktet och sen på med lite smink och bege sig ut i snön. Men jag kom faktiskt i tid :). Sen efter skolan smsa jag lite med Natha och vi sa att vi skulle mötas i farsta, sagt och gjort :). Sprang runt som en galning för att hitta skor, jag var tvungen att hitta ett par för jag orkar inte frysa mer om fötterna! Men de blev ett par uggs på dinsko. Varma och mysiga, och självklart typ 2 strl förstora! Men vad gör de, nu kan man ju ha raggsockor i så blir de extra varmt! Haha. Malin har ett par likadana fast bruna, jag körde på svarta. Så vi kan ju bytlåna lite, eller Malin? (a) Tänk på hur söt jag är, haha! :)

Imorgon har jag sovmorgon till tio, hur skönt som helst! Tre lektioner på hela dagen, fast för mig blir de bara två eftersom på morgonen ska jag till kuratorn och snacka så jag hinner bara med två lektioner. Första lektionen är idrott, alltså den lektionen jag inte hinner med. Men men, vad ska man göra? ;)
Nej men har inte så mycket att skriva mer, ska nörda mig lite mer på pa. Men skriver kanske mer ikväll eller imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0