24/11

De har blivit väldigt mycket skrivande nu på morgonen men jag har inget annat för mig så jag passar ju på! Ni vet ju hur dålig jag är på att skriva blogg ibland så nu skriver jag ju extra mycket så ni har nåt att läsa!
Men iaf, de som jag skulle skriva var att jag funderar på att klippa lugg. Jag är riktigt taggad på de faktiskt! Som liten hade jag lugg hela tiden, mamma klippte alltid de på mig. Sen tröttnade jag på den och lät de blev en sne lugg ist. Men nu är jag jäklar vill jag ha en lugg! Tycker de är så otroligt snyggt. Sen vill jag ha den i en sån längd att jag kan lägga den åt sidan om jag vill de.
Jag vill klippa mig som på bilden nedan. Tycker verkligen de skulle vara skit snyggt! Tror att jag ska åka och klippa mig i veckan faktiskt, men vi får se hur de blir.

Vad tycker ni, skulle jag passa i lugg mån tro?
Reeses bang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0