23/11

Godmorgon allesammans! Sovit gott? Jag har väl sovit bra, legat och kramast med Thomas hela natten ;D. Just nu är han och Micke ute och kör croos, jag orkade inte följa med ut för de är så otroligt kallt ute! Funderar på att hoppa in i duschen och kanske göra mig iordning.
Men de får nog vänta för när Thomas kommer in ska vi spela wii, haha. Ska utklassa Thomas i tennis (a). Eller ja, jag hoppas på de iaf. Men de ska nog gå bra, jag slog pappa i de iaf, fast de var bara ren tur :').
Och juste, ikväll ska Thomas och jag vara duktiga, vi ska ut och springa :) Kan ni tänka er? Thomas och jag, herregud! Vi är verkligen tjocka när vi är med varandra, ligger bara och kollar på film och äter. Riktiga tjockisar ;D
Men nu ska jag lyssna på lite musik och prata med lite folk på msn, måste få tag på Hanin och mamma också. Men vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: charlina

sv: tack ! :D de gick suuuper bra ;D

2008-11-23 @ 12:37:37
URL: http://charlinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0