22/11

Hejsan hejsan! Kom hem för ett tag sen och jag har hunnit duschat och ska gå i mig nåt i magen strax också. Just nu håller jag på att sminka mig lite smått, Hanin har precis gått till tunnelbanan. Hon skulle möta Klara så jag blir själv här ett tag, får göra ordning mig i lugn och ro, haha! :) Men jag kommer sakna min pulla!

Jag har faktiskt ingenaning när jag ska åka idag, måste kolla buss om ett tag iaf så jag vet! Och juste, idag är de lördag och jag var i skolan. Hade väl ganska kul, David och Jakke stoppa snö i min tröja så jag stod och skrek som en liten flicka som hade skrapat upp knät eller nåt, haha! Jag hatar snö, men de kanske ni redan vet? Snö är de värsta jag vet, fast de kan ju vara mysigt ibland :). 
Men iaf, sista lektionen hade vi NO och vi exprementerade lite smått. Angel, jag, Sanne och Elin var ju hur grymma som helst! De sa pang och bom och jag vet inte vad, haha! Sen Angel sparkade mig på benet idag så jag fick ett skrapsår :(:(:(:(:(. HAHAHA! Men nej, nu måste jag göra mitt, kanske skriver ett litet inlägg innan jag beger mig ut i snön igen! Ciao!
Håkan Hellström - Den fulaste flickan i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0